25.2.2017 MFK Snina U-12 a U-13 - sobota - vyhodnotenie

03.03.2017 22:54

Kategória U-13 : Celkové hodnotenie - chýba Noro čo budeme robiť, my hrajeme proti svojim rovesníkom, pomóc , oni nás nenechajú hrať, rýchlo odkopnem loptu a mám pokoj a musím ju dať vzduchom aby som narobil problémy kamarátovi. Postavím sa a uvidím či sa mi podarí obrať súpera a ak áno loptu preč a stojím ďalej na mieste , nech behajú ostatní. Česť výnimkám.  Jeden gól za 60 minút.

Kategória U-12: Tu nám chýbajú štyria hráči základu, ale je to príležitosť pre ostatných ukázať čo a ako. Veľmi slušne sa ukázal Matúš. Zranil sa Paťo F. a nás to úplne vyviedlo z rovnováhy.Očakával som prevzatie funkcie rozohrávača od Majkla, snaha aká taká je , ale stále hráme systém  ja sám. Problémy s pohybom u niektorých chlapcov , to čo u r. 2004. V poslednom zápase prichádza Paťo a naša hra dostáva akú takú tvár. Nemôžme sa spoliehať na jedného človeka.

Ďakujem rodičom za pomoc a podporu.

Musím uznať , že som rád koncu halovej sezóny.

Ďakujem za celú halovú sezónu chlapcom, rodičom a všetkým , ktorí sa podieľali na jej úspešnom absolvovaní.